Forum OmniBox Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Klasy w Wolfenstein: Enemy Territory.

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum OmniBox Strona Główna -> Wolfenstein - Enemy Territory
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
pioterek
User
User


Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z kont

PostWysłany: Pon 20:56, 02 Cze 2008 Temat postu: Klasy w Wolfenstein: Enemy Territory.

W Wolfensteinie mamy 5 klas. Oto one:

Soldier ( Żołnierz ):

Jego podstawowe wyposażenie to (do wyboru):

Pistolet maszynowy MP40/Thompson,
Wyrzutnia rakiet Panzerfaust,
Przenośny karabin maszynowy MG42,
Miotacz ognia,
Moździerz.

Oprócz tego Soldier ma w dodatku pistolet Luger/Colt .45 , 4 granaty, nóż.

Soldier jest specjalistą od broni ciężkiej. Tylko on może nosić w/w bronie podstawowe ( oprócz MP40/Thompson). Panzerfaust jest dobry do likwidowania wroga w niewielkich pomieszczeniach, karabin MG42 do bronienia pewnego punktu, miotacz ognia przydaje się do "smażenia" wrogów, najlepiej w ciasnych przejściach, a moździerz do ostrzeliwania miejsca z dystansu. Żołnierz rozwija umiejętność Heavy Weapons, oraz dwie podstawowe, jak każdy inny.


Medic ( Medyk ):

Podstawowa broń Medyka to pistolet maszynowy MP40/Thompson.

Medyk ma także:

Pistolet Luger/Colt .45,
Nóż,
Apteczki,
Strzykawki,
Adrenalina ( gdy masz 4 poziom First Aid ),
1 granat.

Medyk jest najbardziej pożądaną postacią w drużynie. Powinni stanowić (najlepiej) połowę zespołu. Dlaczego? To proste - medyk "podnosi" rannych kolegów ( niedobitych ), daje apteczki, i....strzela ^^. Na początku jest nim dosyć ciężko ( 30 naboi i 1 granat ), lecz z czasem jest już łatwiej. Postać bardzo dobra dla każdego, ale polecana dla nowych w Wolfensteinie. Główną umiejętnością Medyka jest First Aid.



Engineer ( Inżynier ):

Broń podstawowa Inżyniera to(do wyboru):

Pistolet maszynowy MP40/ Thompson,
Karabin półautomatyczny z wyrzutnią granatów K43/M1 Garand.

Wyposażenie:

Pistolet Luger/Colt .45,
Dynamit,
Kombinerki,
Miny,
8 granatów,
Nóż.

Złota rączka. Jest od zazwyczaj najważniejszych celów na mapie - budowania, naprawiania, niszczenia, wysadzania, itd. itp. Jest także niezłym strzelcem. Może stawiać miny ( nie, nie klocek, mina - robi bum! ), które są dobrą pułapką w wąskich przejściach czy do bronienia celu. Ma także dynamit do wysadzania różnych rzeczy, może go także rozbroić. No i buduje też sprawnie Wink. Główna umiejętność Inżyniera to Engineering (Inżyneria).


Field Ops (Zaopatrzeniowiec/Radiotelegrafista):

Jego broń podstawowa to pistolet maszynowy MP40/Thompson.

A "dodatki" to:

Pistolet Luger/Colt .45,
Skrzynka z amunicją,
Flara do wzywania nalotów bombowych,
Lornetka (Jest to jedna z dwóch klas w ET posiadająca lornetkę od początku, u Field Opsa służy również do wzywania artylerii),
1 granat,
Nóż.

Field Ops jest potrzebny na polu bitwy, ale nie aż w takich ilościach jak Medyk. Co on takiego robi? Dostarcza amunicję, potrzebną każdemu, bo bez niej długo się nie powalczy. Ale to nie wszystko. Może także wzywać naloty bombowe. Są dwa jego rodzaje - jeden, powiedzmy "natychmiastowy" - Field Ops rzuca granat z kolorowym dymem, a po chwili przed sobą mamy piękny widok spadających rakiet. Podstawowa ilość to 10, z czasem 20 ( drugi nalot ). Drugi rodzaj to taki jakby nalot...hmm..."dłuższy". Field Ops zaznacza miejsce nalotu lornetką ( ciekawe jak ;f ), a tam spadają rakiety, w pobliskich miejscach celu, w krótkich odstępach czasowych. Tak samo 10, potem 20 rakiet. Czasem dym może być zasłonięty, lub wszystkie samoloty zajęte, ale wystarczy chwilę poczekać lub wyznaczyć inne miejsce. Jego główną umiejętność jest Signals.


Covert Ops (Szpieg/Snajper):


Podstawowa broń to(do wyboru):

Pistolet maszynowy Sten MkII z tłumikiem,
Karabin maszynowy FG42 z celownikiem optycznym,
Karabin snajperski z tłumikiem K43/M1 Garand.

Pozostałe wyposażenie szpiega to:

Granaty dymne,
Ładunek wybuchowy z radiowym detonatorem,
Lornetka (Jest to jedna z dwóch klas w ET posiadająca lornetkę od początku, u szpiega służy również do wykrywania min),
Granaty,
Pistolet Luger/Colt .45,
Nóż.

Covert Ops to postać dosyć przydatna, lecz zależy to od mapy. Szpieg może się przebierać w mundur wroga, jeśli ciało jest dobite. Bardziej doświadczeni Field Opsi i zwykli gracze rozpoznają szpiega, i to jest bardzo łatwe. Po pierwsze, po pewnym czasie pasek z imieniem i życiem znika. Wtedy wiadomo, że jest to szpieg. Można też patrzeć na broń i mundur. Czy ktoś do cholery widział kiedyś żołnierza ze snajperką?
Snajper ma oczywiście także w broniach ( oprócz Stena ) lunetę, która polepsza zasięg, i poprawia celność z większych odległości. Covert Ops ma także ładunek wybuchowy, przydatny do zniszczenia niektórych celów, Command Postów, czy zabijaniu wrogów. Jego główna umiejętność to Covert Ops.


Używano: wikipedii


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez pioterek dnia Pon 21:10, 02 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum OmniBox Strona Główna -> Wolfenstein - Enemy Territory Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin